چمن مصنوعي مدارس

دكوراسيون داخلي

چمن مصنوعي مدارس

شايد بتوانيد جلوي تحرك يكي دو كودك را بگيريد ولي هرگز امكان كنترل صدها بچه در مدرسه وجود ندارد. با وجود همه اقداماتي كه انجام مي شود هنوز هم تعداد كودكاني كه در اثر سانحه آسيب مي بينند بالاست. با نصب چمن مصنوعي مدارس مي توان جلوي خطرات ناشي از افتادن و سر خوردن را گرفت.

اين محصول نوعي كفپوش مناسب براي فضاي باز است كه در اثر گرما و سرما آسيب نمي بيند. ساختار چمن مصنوعي مدرسه داراي مواد شيميايي مضر نيست و به هيچوجه مواد سمي در محيط منتشر نمي كند. در ساخت اين چمن از الياف پليمري استفاده شده است. مواد پلي اتيلن و پلي پروپيلن به كار رفته در اين محصول، طول عمر بالايي دارند و در اثر تردد زياد و بازي بچه ها دچار سايش و فرسايش نمي شوند. نسل جديد اين محصولات فاقد مواد پر شونده بوده و با نخ هاي ضد سايش و كاملا بهداشتي توليد شده است.

قيمت چمن مصنوعي يكي ديگر از فاكتورهاي مثبت آن است. با توجه به ماندگاري بالا، دوام و استحكام، هزينه هاي اوليه براي اجراي زمين چمن مدارس، بسيار مقرون به صرفه است.

  • تراكم بالاي چمن مصنوعي مدارس

كفپوش چمن براي حياط مدرسه بايد داراي تراكم بالاتري باشد تا بتواند در برابر كوبيده شدن، مقاومت كند. ميزان تردد روي هر بخش از اين فضا به قدري زياد است كه محصولات ارزان قيمت و كم تراكم به سرعت دچار سايش مي شوند. اغلب افراد موقع انتخاب چمن مصنوعي مهد كودك يا زمين بازي و مدارس به ارتفاع الياف توجه دارند. باور عمومي بر اينست كه هر چه ارتفاع الياف بلندتر باشد، چمن داراي كيفيت بهتري است. دقت داشته باشيد كه براي خريد روي تراكم چمن تاكيد داشته باشيد نه ارتفاع الياف.

نصب چمن مصنوعي در حياط مدرسه، هزينه بر است. براي مقايسه هزينه نصب و نگهداري از چمن مصنوعي را با چمن طبيعي مقايسه مي كنيم. كاشت و نگهداري از گياهان طبيعي در مدارس به مراتب دشوارتر از محصولات توليدي است. چمن مصنوعي نياز به آبياري، كودپاشي و چمن زني دارد. با توجه به تردد بالاي دانش آموزان و فشار زيادي كه بر سطح چمن طبيعي وارد مي شود، لازم است تا به طور مرتب فضاهاي خالي و آسيب ديده ترميم شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.